KZ RU
Денсаулық сақтаудың
жүйелік өнімдері
0
себет



1. Клиенттің тапсырысы келесі тәсілдермен ресімделуі мүмкін: телефон арқылы қабылданады немесе клиент сайтта өз бетінше рәсімделеді.

2. Тапсырысты рәсімдеу тәртібі: 
* Қажетті тауарларды таңдаңыз, "себетке" батырмасын басыңыз»;
* "Себет" бөліміне өтіңіз»;
* Егер сізде бар болса, промо-кодты енгізіңіз;
* Тапсырыс алушының телефон нөмірін және аты-жөнін көрсетіңіз;

* Елді мекеннің индексін немесе атауын енгізіңіз;
* Өзіңізге ыңғайлы жеткізу (толық мекен-жай) және төлем шарттарын таңдап, "тапсырысты растау"батырмасын басыңыз.
Егер сіз сатып алған болсаңыз, онда жүйе сол мекен-жайға жеткізу нұсқасын ұсынады. Қажет болса, "Өзгерту" түймесін басыңыз - жеткізу, төлем, алушы.
Егер сізде тапсырысты рәсімдеуде қиындықтар туындаса - бізге мына мекен-жайға жазыңыз support@spz03.ru .біз сізге міндетті түрде көмектесеміз. Сұрауда пайдаланылатын браузердің атауын және нұсқасын көрсетіңіз. Қате скриншотын немесе мәселе туындаған бетті тіркеңіз.


3. Тапсырысты рәсімдеу кезінде Клиент келесі ақпаратты көрсетуі тиіс:
• Клиенттің аты-Жөні немесе Тапсырыс Алушының;
* Тапсырысты жеткізу мекен-жайы;
* Байланыс телефоны;
* Электрондық пошта мекенжайы.


4. Интернет-дүкенде тек қоймада бар тауарларға тапсырыс беруге болады. Интернет-дүкендегі қоймада жоқ позициялар көрсетілмейді.


5. Қоржындағы тауарлар "тапсырысты растау"батырмасын басқаннан кейін ғана клиентке резервтеледі.


6. Егер Тапсырыс уақтылы төленбесе, ол жойылады: себетте сақталған тауар таратылады.


7. Егер Тапсырыс клиентке оның кінәсінен жеткізілмесе (мысалы, клиент курьермен келісілген уақытта орнында болмаған), Клиент қосымша төленетін қайта жеткізуге тапсырыс бере алады.